معرفی دانشکده فنی و مهندسي دانشگاه الزهرا
 
مهندسی صنایع
 
 
جمعه 5 دی 1393برچسب:, :: 22:2 ::  نويسنده : موسوی

دانشکده فنی و مهندسي دانشگاه الزهرا در سال 1373 تاسيس گرديد و با پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسي رشته مهندسي صنايع گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها در سال 1374 رسماً آغاز به کار نمود. در ادامه این دانشکده پذیرش دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار را در سال 1376در دستور کار خود قرارداد.

لازم به ذکر است دانشکده طی سالهای 1376-1391 به طور متوسط حدود 80 نفر ورودی در این دو رشته در مقطع کارشناسی داشته است. از مهر ماه 1381 این دانشکده پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را آغاز نمود به نحویکه در اوایل این دهه به طور محدود اقدام به پذیرش دانشجو در رشته مدیریت فناوری اطلاعات- گرایش سیستمهای اطلاعاتی نمود، هر چند پس از وقفه ای 2 ساله مجددا از سال 1386 پذیرش دانشجو در رشته یاد شده به مدت سه سال دیگر ادامه داشت. به طور تخصصی و در قالب رشته های فنی و مهندسی، پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد از سال 1387 با اخذ دانشجو در دو رشته مهندسی صنایع- گرایش صنایع و مهندسی کامپیوتر- گرایش هوش مصنوعی آغاز گردید.

همچنین در سال 1390 در دو رشته مهندسی سیستمهای انرژی و مهندسی فناوری اطلاعات پذیرش دانشجوی ارشد ادامه یافت. از نیمسال دوم سال 1392 نیز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار و همچنین دکتری مهندسی صنایع- گرایش تحقیق در عملیات و سیستم صورت گرفت به نحوی که برای اولین بار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه الزهرا در تاریخ فعالیت خود موفق به تربیت دانشجویان دکتری مهندسی گردیده است. در حال حاضر (1392) این دانشکده حدود 550 دانشجو در مقطع کارشناسی، 250 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 6 دانشجو در مقطع دکتری دارد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مهندسی صنایع و آدرس ii-azamali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: